2/4/14

Νηπιάκια απαντούν στο ερωτηματολόγιο του Προυστ....απλά τέλειο...διαβάστε το!


Νηπιάκια απαντούν στο ερωτηματολόγιο του Προυστ
Εσείς γνωρίζετε το «ερωτηματολόγιο του Προυστ»; Απαντώντας σε αυτό, μαθαίνει κανείς πολλά πράγματα για τον πραγματικό εαυτό του. Η Melissa Sher της HuffPost αποφάσισε λοιπόν να «ρωτήσει» τρία νηπιάκια 1, 2, και 3 ετών να της απαντήσουν στις ερωτήσεις αυτές, μήπως και καταλάβει τι κρύβουν στα μυαλουδάκια τους.

 http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Faflasvegas.files.wordpress.com%2F2013%2F08%2Ftarget_group_kids_apparel_photography_los_angeles_mike_henry.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Faflasvegas.wordpress.com%2Ffrench-classes%2Fchildrenteens%2F&h=1067&w=1600&tbnid=eLVGfViZwyCkcM%3A&zoom=1&docid=wGE_cUIDsDkMKM&ei=gT48U9rlEcjqPNS-gbAK&tbm=isch&ved=0CKEBEIQcMBM&iact=rc&dur=431&page=2&start=10&ndsp=20

ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ 

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;
Το στόμα μου με πεθαίνει από τον πόνο.
Ποια είναι η δική σας ιδέα για την απόλυτη ευτυχία;
Θέλω απλά να σταματήσει να πονάει το στόμα μου.
Ποιο είναι το πράγμα που σιχαίνεστε περισσότερο;
Το να βγάζω δόντια. Έχετε δει ποτέ επίθεση από καρχαρία; Έτσι είναι. Μία επίθεση καρχαρία… στο στόμα μου. Συγχωρέστε με ένα λεπτό. (χώνει τη γροθιά του στο στόμα)
Τι εκτιμάτε περισσότερο στους φίλους σας;
Δεν έχω φίλους.
Ποιο είναι το πιο πολύτιμο απόκτημά σας;
Έχω δύο. Το στήθος της μαμάς μου.
Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα;
Δεν λέω ψέματα όταν λέω πως προτιμώ να ξαπλώνω οριζόντια για να θηλάσω καλύτερα.
Τι ή ποιος είναι η μεγαλύτερη αγάπη της ζωής σας;
Είναι κάτι ανάμεσα στο μπαμπά μου, τη μαμά μου και το όμορφο παιδάκι στον καθρέφτη.
Αν θα μπορούσατε να αλλάξετε ένα πράγμα επάνω σας, τι θα ήταν αυτό;
Να μάθω να περπατάω καλύτερα.
Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερό σας κατόρθωμα;
Κοίτα αυτό! (χαιρετάει κουνώντας το χεράκι του)

ΔΥΟ ΕΤΩΝ

r-THREE-YEAR-OLD-large570
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;
Δεν κοιμάμαι.
Ποια είναι η δική σας ιδέα για την απόλυτη ευτυχία;
Να πατάω όλα τα κουμπιά στο ασανσέρ.
Ποια είναι η μεγαλύτερή σας υπερβολή;
Οι πάνες. Πού να σας λέω το πόσες ξοδεύω κάθε μέρα.
Τι εκτιμάτε περισσότερο στους φίλους σας;
Τα παιχνίδια τους.
Ποιο είναι το πιο πολύτιμο απόκτημά σας;
Όλα. Είναι όλα δικά μου.
Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα;
Δεν ξέρω αν αυτό είναι ψέμα – ας πούμε απλά πως δεν τα «κάνω» όλα με τη μία.
Αν θα μπορούσατε να αλλάξετε ένα πράγμα επάνω σας, τι θα ήταν αυτό;
Γιατί μιλάτε για αλλαγές; Σας μύρισε κάτι;
Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερό σας κατόρθωμα;
Δεν ξέρω για το μεγαλύτερό μου κατόρθωμα, αλλά μπορώ να σας πω τι δεν έκανα μόλις τώρα. ΔΕΝ τα έκανα πάνω μου.

ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ

r-TODDLER-large570
Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας φόβος;
Τα μαμούνια, το σκοτάδι, το πορτοκαλί ποτήρι, οι περίεργοι θόρυβοι, τα εμβόλια, τα πυροτεχνήματα, οι μπεϊμπισίτερ, τα σπασμένα κρακεράκια, οι κλειστές πόρτες και το αν θα με ρουφήξει το σιφόνι της μπανιέρας.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.drikimo.org%2F%2FHLIC%2Fae48457a496c81f7afd1cf434269e6f6.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.drikimo.org%2F%3Fcat%3D33&h=1600&w=2560&tbnid=FcZojfZaPlq0SM%3A&zoom=1&docid=sEKgkLZbmzM8uM&ei=gT48U9rlEcjqPNS-gbAK&tbm=isch&ved=0CLgBEIQcMBg&iact=rc&dur=457&page=2&start=10&ndsp=20
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που αντιπαθείτε περισσότερο στους άλλους;
Την ανάγκη τους για ιδιωτικότητα.
Ποια αρετή θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη;
Είμαι ανάμεσα στην υπομονή, τον αυτοέλεγχο και την καλή υγιεινή.
Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα;
Δεν χρειάζομαι κάποια ειδική περίπτωση για να πω ψέματα.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας επάγγελμα;
Ο δεινοσαυρογιατρός.
Τι ταλέντο θα θέλατε να έχετε;
Να μπορούσα να φτάνω τα πράγματα που βρίσκονται ψηλά.
Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερό σας κατόρθωμα;
Μια φορά ζωγράφισα μία ζωγραφιά σε όλο τον καναπέ μας. Αν παρατηρήσετε πολύ καλά, φαίνεται ακόμη λιγάκι.