17/1/17

«Χάρη στην Ειδική Αγωγή η κόρη μου περπάτησε και μπορεί να με κοιτάει στα μάτια»



Αποτέλεσμα εικόνας για «Χάρη στην Ειδική Αγωγή η κόρη μου περπάτησε και μπορεί να με κοιτάει στα μάτια»
πηγη

«Χάρη στην Ειδική Αγωγή η κόρη μου περπάτησε και μπορεί να με κοιτάει στα μάτια»

Δραματική έκκληση μητέρας αυτιστικού παιδιού έξω από το υπουργείο Υγείας

Δραματική έκκληση απευθύνει η μητέρα ενός αυτιστικού παιδιού να μην κοπούν οι παροχές της Ειδικής Αγωγής. Για το λόγο αυτό, η γυναίκα έδωσε το «παρών» στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας επιστημόνων της Ειδικής Αγωγής έξω από το υπουργείο Υγείας.
«Λέγομαι Χαρά Λακιώτη, είμαι μαμά ενός κοριτσιού στο φάσμα του αυτισμού», δηλώνει η γυναίκα και συνεχίζει περιγράφοντας όσα κέρδισε το παιδί της με τη βοήθεια των επιστημόνων της Ειδικής Αγωγής:
«Το παιδί μου χάρη στις φυσικοθεραπείες περπάτησε, χάρη στις λογοθεραπείες μπορεί και με κοιτάει στα μάτια και μπορώ να αντιλαμβάνομαι το τι μου λέει. Μπορεί να μην μου μιλάει ακόμη, αλλά χάρη στις εργοθεραπείες μπορεί να πιάνει, να ντυθεί, να φάει το φαγάκι της, απλά πραγματάκια. Μην μας τα κόβετε».



Οι σύλλογοι και σωματεία επαγγελματιών ­ επιστημόνων της Ειδικής Αγωγής διαμαρτύρονται για τις νέες συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ, καταγγέλλοντας ότι πρόκειται για μεθόδευση με την οποία απειλείται η βιωσιμότητα των 2.000 με 2.500 επιχειρήσεων.
Στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας μάλιστα, εργαζόμενοι έκαψαν συμβολικά συμβάσεις αλλά και αντίγραφα των πτυχίων τους.

Πηγη